Wyspy Szczęśliwe Menu

Reklama

Często zadawane pytania - FAQ

"Wyspy Szczęśliwe" nie znajdują się na żadnej liście biur podróży. O co chodzi?

Nie jesteśmy biurem podróży. Na naszej stronie zamieszczamy linki do firm, które świadczą usługi turystyczne (linie lotnicze, biura podróży, systemy rezerwacji hoteli). Nigdy nie przyjmujemy żadnych pieniędzy bezpośrednio od osób rezerwujących na naszej stronie – dlatego nie jesteśmy biurem turystycznym. Z punktu widzenia formalnego jesteśmy firmą reklamową – udostępniamy miejsce reklamowe firmom z branży turystycznej i za taką działalność pobieramy od nich prowizję.

Spodobał mi się jeden z Państwa zestawów. Jak mam zrobić rezerwację?

Do rezerwacji jest potrzebna karta kredytowa. Należy wejść na szczegóły zestawu i kliknąć przycisk "Informacje o locie i rezerwacja online" lub "Informacja o hotelu i rezerwacja online". Przejdą wtedy Państwo na stronę dostawcy danej usługi (lotu, hotelu), na której należy uzupełnić informacje zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami (np. liczba osób, wiek dzieci, rodzaj wyżywienia itp.). Po wpisaniu wszystkich potrzebnych danych przejdą Państwo na stronę płatności w bezpiecznym połączeniu szyfrowanym. Po rezerwacji dostaną Państwo odpowiednie dokumenty (np. bilety lotnicze do wydrukowania, umowę o lot, potwierdzenie rezerwacji hotelu lub voucher hotelowy), które należy wydrukować i koniecznie wziąć ze sobą w podróż.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy przy rezerwacji, prosimy o informację - e-mail pod adres . Pomożemy.

Uwaga: część z naszych propozycji nie jest dostępna online – np. rezerwacja prywatnych obiektów na La Palmie. Aby je zarezerwować, prosimy o wysłanie e-mail pod adres .

Co się stanie, gdy podczas naszego wyjazdu "Wyspy Szczęśliwe" upadną? Czy możemy mieć problemy z powrotem?

Nic złego się nie stanie. Biura podróży upadały zwykle ze względu na problemy z płynnością – pobierały pieniądze, ale nie płaciły dostawcom. W przypadku rezerwacji u nas nic takiego się nie dzieje – na naszej stronie Państwo kupują usługi bezpośrednio u dostawców. A nasi dostawcy to w większości duże, najczęściej globalne firmy branży turystycznej, których upadek jest naprawdę mało prawdopodobny.

Czy Państwo mieszkają na Wyspach Kanaryjskich?

Nie, ciągle mieszkamy pod Krakowem. Jesteśmy na Wyspach co najmniej dwa razy do roku i robimy wtedy tysiące zdjęć, zbieramy informacje, rozmawiamy z mieszkańcami.

Czy konkurują Państwo z dużymi biurami podróży?

Przede wszystkim promujemy turystykę indywidualną – np. proponujemy zestawy lot + hotel lub apartament do samodzielnej rezerwacji. Jest to propozycja dla osób, które czują się na siłach zarezerwować samodzielnie loty i hotele, a potem wyjechać na jedną z Wysp Kanaryjskich i radzić sobie bez pomocy rezydenta. Przy okazji zaoszczędzą trochę grosza. Ale w naszej ofercie są również standardowe wczasy z dużych biur podróży, zarówno polskich jak i niemieckich, których wybrane produkty polecamy. Jeśli jakaś oferta biura podróży będzie atrakcyjniejsza niż nasze propozycje, na pewno ją zaproponujemy.

Próbuję zarezerwować lot z zestawu na stronie, ale nie ma wolnych miejsc / cena jest inna niż podana na Państwa stronie.

Zestawy lot + hotel są często aktualizowane, ale nie dzieje się to natychmiast po zmianie ceny u dostawcy. Niestety, nie możemy, przynajmniej w najbliższym czasie, tego zapewnić. Ceny lotów i dostępność miejsc hotelowych zmieniają się czasami nawet co kilka godzin, dlatego jeśli jakiś zestaw nam się podoba, radzimy nie zwlekać zbytnio z rezerwacją. W szczególności w sezonie (lipiec, sierpień, ferie zimowe) dobre oferty rozchodzą się szybko – np. w ciągu 3-4 godzin. W tym okresie dana propozycja po kilku dniach praktycznie zawsze jest już nieaktualna.

Dlaczego ceny u Państwa są takie niskie?

Proponujemy zestawy lot + hotel lub apartament w tak niskich cenach, ponieważ ciągle analizujemy ceny lotów i hoteli i tworzymy zestawy tak, aby połączyć promocyjne oferty różnych dostawców. Z resztą nierzadko tworzymy zestawy, które można znaleźć w biurach podróży w dużo wyższej cenie. Nasze propozycje (z wyjątkiem wczasów) nie zapewniają opieki rezydenta na miejscu, ani w większości przypadków transferu z lotniska do hotelu. Zakładamy, że Państwo poradzą sobie sami, w czym staramy się pomagać – wskazujemy sposób dotarcia na miejsce, sprawdzamy rozkłady jazdy autobusów, wskazujemy parkingi koło lotnisk w Polsce itp.

Dlaczego ceny lotów na Wyspy Kanaryjskie u Państwa są takie wysokie?

Zdajemy sobie świetnie sprawę, że możliwe jest dotarcie na Wyspy Kanaryjskie taniej niż proponujemy. Jeśli ktoś chciałby polecieć możliwie najtaniej – możemy wyszukać taką ofertę, co może oznaczać np. lot z niegwarantowanymi przesiadkami i kilkunastogodzinne oczekiwanie na lotnisku przesiadkowym. Nasze standardowe propozycje są pewnym kompromisem, więc np. zazwyczaj obejmują lot czarterowy bez przesiadek, aby nie tracić urlopu, ale szybko rozpocząć wypoczynek.

Dlaczego w Państwa zestawach nie ma najtańszych hoteli i hosteli?

Jeśli chodzi o hotele – zwykle nie proponujemy noclegów w miejscowościach, które składają się z wyłącznie turystycznych hoteli oraz "niekanaryjskich" restauracji, barów i sklepów. Staramy się promować trochę bardziej "aktywny" wypoczynek – chcielibyśmy, aby Państwo zobaczyli choć trochę autentycznego kanaryjskiego życia. Co do hosteli, proponujemy tylko rodzinne pensjonaty dysponujące pokojami z własną łazienką, więc są one droższe niż łóżka w kilkuosobowych dormitoriach.

Preferuję noclegi z posiłkami, na stronie jest niewiele takich propozycji.

Zestawy lot + hotel to tylko przykłady – jeśli Państwo oczekują hotelu z posiłkami, to prosimy o informację w tej sprawie na adres mailowy . Stworzymy zestaw, który pojawi się na stronie lub prześlemy odpowiednie linki e-mailem.

Dlaczego mam rezerwować na stronie "wyspy-szczesliwe.pl", a nie bezpośrednio u Państwa dostawców?

Zapewniamy, że nic na tym Państwo nie zaoszczędzą – nasze ceny są takie same, jak bezpośrednio u naszych dostawców. Natomiast otrzymają Państwo od nas bezpłatnie spersonalizowany plan zwiedzania, z sugestiami dopasowanymi do Państwa preferowanego sposobu spędzania wolnego czasu. Również słowniczek gastronomiczny – przyda się, aby zorientować się szybko w bogactwie typowej kanaryjskiej kuchni, której naszym zdaniem nie można nie spróbować. Żeby je otrzymać, prosimy o wysłanie e-maila z informacją, że dokonali Państwo rezerwacji.

Mam zarezerwowany hotel i lot na Państwa stronie. Ile jestem Państwu winien za usługę?

Nic. Będziemy się cieszyć, gdy Państwo prześlą nam swoje zdjęcia z Wysp Kanaryjskich, abyśmy mogli je umieścić na stronie. Oczywiście zaznaczamy, kto jest autorem zdjęcia.

Z jakich źródeł czerpią Państwo dane i zdjęcia na stronie?

Wszystkie teksty na stronie, z wyjątkiem opisów hoteli, są całkowicie naszego autorstwa. Dane zostały zebrane podczas naszych podróży po Wyspach od 2005 roku, otrzymujemy także informacje od lokalnych urzędów, czytamy kanaryjską prasę i oglądamy kanaryjską TV.

Opisy hoteli pochodzą od dostawców usług rezerwacyjnych.

Zrobiliśmy osobiście stanowczą większość zdjęć, które są na stronie. Gdy fotografię przekazała nam jakaś osoba lub instytucja, to jasno piszemy, kto jest autorem. Zdjęcia hoteli pochodzą od firm rezerwacyjnych.

Reklama

Copyright © 2012-2017 by wyspy-szczesliwe.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Prezentowane na tej stronie internetowej ogłoszenia, reklamy, cenniki i informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies jedynie do przechowywania ustawień wyświetlania strony. Nie przechowywujemy żadnych informacji, które pozwalałyby identyfikować użytkowników. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapis lub odczyt cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.